Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.
Client: Notino
Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization
Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárek k Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.