Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


12 000

poslaných žádostí o práci

52 000

návštěv webu

Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


960 000

zhlédnutí na YouTube během 1 měsíce. 

219 000

interakcí na Instagramu

27 000

návštěv na microsite

Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


čísla již za první dva měsíce měření kampaně

8%

navýšení tržeb

4x

vyšší interakce

+3 000 

sledujících na instagramu

Vánoce v Notino

Kreativní kampaň s vánočním přáním podpořila prodeje značky Notino a upevnila její pozici jako jedničky na trhu.

Client: Notino

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Influencer marketing, Design, Website development, YouTube video making, Slovak republic campaign localization

Cílem bylo vyvolat emoce prostřednictvím zaslání vánočního přání na Instagramu. Komunikovat, že parfém je ideální dárekk Vánocům. Sekundárním cílem bylo zvýšit povědomí o značce Notino, která dělala rozsáhlý rebranding. Jádro kampaně byla soutěž o parfémy a budování citového vztahu se zákazníky. Kampaň byla tématicky propojena s předchozí kampaní parfums.cz (#nicnásnerozdělí), kterou jsme vytvořili už dříve.


+ 6 000

nárust sledujících

2X

vyšší interakce