8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

12 000

poslaných žádostí o práci

52 000

návštěv webu

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

960 000

zhlédnutí na YouTube během 1 měsíce. 

219 000

interakcí na Instagramu

27 000

návštěv na microsite

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

čísla již za první dva měsíce měření kampaně

8%

navýšení tržeb

4x

vyšší interakce

+3 000 

sledujících na instagramu

8 % navýšení tržeb jsme přinesli Bageterii

8 % navýšení tržeb během dvou měsíců jsme přinesli Bageterii a vykouzlili z ní lovebrand.

Client: Bageterie Boulevard

Focus: Concept, Strategy, Creative idea, Illustrations, Photography, Video making, Influencer marketing

Není fastfood jako fastfood. Bageterie má super bagety, které vytváří se špičkami české gastronomie a my jsme jim pomohli přiblížit jejich produkty mladým lidem. Vytvořili jsme autentické spojení Bageterie s influencerem Kovym a ilustrátorem Kristiánem Mensou. Za cíl jsme si vzali vybudování funkčního komunikačního kanálu, kde koncept podniku představíme mladým lidem jako fresh street food.

Správná volba komunikace se projevila brzo jak na zvýšení tržeb, tak i na ocenění jiných influencerů.

+ 6 000

nárust sledujících

2X

vyšší interakce