TubeUp - úvodní obrázek

Z každého projektu vyždímáme maximum šťávy

Pomeranč
Parfums

Parfums.cz

Nic nás nerozdělí

Digitální kampaň

K máji patří láska a nbpřátelství. K přátelství a lásce patří vůně. Pro Parfums.cz jsme sestavili digitální kampaň, kterou jsme podpořili brand awareness u mladé generace.

Oslovení


Jako hlavní téma kampaně jsme zvolili lásku a přátelství. Se známými influencery jsme natočili na toto téma videa na YouTube. Publikum jsme následně odkázali na microsite vytvořenou speciálně pro potřeby kampaně.

Mac Book Pro

Vysvětlení


Microsite sloužila jako hub informací o kampani. Publikum se zde dozvědělo o soutěži konané na Instagramu a zároveň, jak se do ní vůbec zapojit. Parfémy jsme tématicky zapojili formou vtipné přezdívky. Během průběhu kampaňe byly na microsite postupně zvěřejňovány soutěžní fotografie z Instagramu.

Mac Book Pro

Jádro


Úkolem bylo vyfotit se s někým blízkým, vytvořit cedulku na které bylo napsáno, jak dlouho už vztah/přátelství dotyčných trvá. Prostřednictvím fotografií soutěžící vyjádřili svoje emoce, radost a hlavně, že je nic nerozdělí.

Nebezpečně velký dosah

YOUTUBE ZHLÉDNUTÍ

528 000

INSTAGRAM FOTKY

600

ČAS

1 měsíc

ZEMĚ

Česká Republika

INFLUENCEŘI

4
Costa Coffe

Costa Coffee

Kafe

Tématické video

Costa Coffee chtěla změnit svůj konzervativní přístup k zákazníkovi tak, aby působila jako svěží a moderní značka. Pro Costa Coffee jsme vytvořili celé reklamní video, ve kterém jsme předali vtipnou formou informaci, že se Costa Coffee chce věnovat mladým zákazníkům.

Řešení


Na základě kriterií jsme vybrali influencera, který vyhovoval požadavkům Costa Coffee. Primárně jsme cílili na vtipnost a originalitu. Společně s influencerem jsme vytvořili tématické video o kávě, do kterého jsme vtipnou a autentickou formou zakomponovali značku Costa Coffee.

Nebezpečně rychlý dosah

YOUTUBE ZHLÉDNUTÍ

235 000

ČAS

1 měsíc

ZEMĚ

Česká Republika
Pistole
Dove

Dove

Jsme krásné

Podpora kampaně

V rámci kampaně Jsme krásné jsme vytvořili video na podporu ženského sebevědomí. Je škoda, že z dotázaných dívek si to o sobě myslí pouhé 1% v ČR a 2% na Slovensku. Tak jsme se rozhodli s tím něco udělat.

Sociální experiment


Vybrali jsme influencerku, se kterou jsme vytvořili video formou sociálního experimentu. Vydali jsme se do ulic, zeptat se mladých dívek, jak jsou na tom se sebevědomím.

Ipad

Odezva


Video během měsíce posbíralo přes 100 komentářů, které strhly diskuzi ohledně hlavního tématu kampaně, což považujeme za úspěch.

Nebezpečně rychlý dosah

YOUTUBE ZHLÉDNUTÍ

65 000

INTERAKCE NA MICROSITE

4 000

ČAS

1 měsíc

ZEMĚ

Česká Republika
Zbraň